    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - zakupy na raty
    Date: Sun, 26 Apr 2009 22:43:56 +0200
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gt2gk6$29g$1@news.onet.pl...

    > Co do GP to przecież wszystko się właśnie rozbija o te 2-3 dni, więc tutaj
    > Aquarius jest po prostu średniakiem i trudno jego GP traktować jako
    > zaletę.

    Dla mnie 3 dni roznicy to troche za malo zeby skreslic KK.

    > 120 transakcji rocznie to wbrew pozorom jest sporo i kwota tu nie ma nic
    > do rzeczy, bo ludzie po prostu mogą na tyle często kartą nie płacić. No
    > chyba, że ktoś chce podjechać na Neste i tankować 15 razy po 10 zł.

    Byc moze. Sadze po sobie... skoro mi to zajmuje pol roku to zakladam, ze
    wiele osob w ciegu roku jest w stanie tyle zrobic. W Polbanku juz na drugim
    wyciegu mielem informacje o zwolnieniu z oplaty na przyszly rok ;).

    > Dodałbym do tego kiepską jakość karty oraz zestaw chip + PIN (co nie
    > każdemu odpowiada).

    Za rok bedzie kazdemu odpowiadalo...

    > Zalety oczywiście ta karta ma ale jakimś super produktem nie jest.

    Niewiele daje mozliwosc bezprowizyjnej wyplaty z dowolnego bankomatu, a jak
    karte przenosisz to...
    "Przenieś swoją dotychczasową kartę kredytową do MultiBanku i skorzystaj z
    promocji "Zmiana karty". Oprocentowanie karty wynosi tylko 9,90%. "
    W praktyce ciezko jest dostac overdraft na 9,9%...

    MK