    From: "Kal" <k...@3...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - załamka kompletna - dlugie
    Date: Tue, 28 Jan 2003 23:34:49 +0100

    > jak poczytasz grupe to tutaj nie jest tak prosto z otrzymanie..
    > co jest dosc dziwne..

    Wlasnie najbardziej mnie to wk#$%^a - i to nie tylko dotyczy
    Multi tylko w ogole naszej bankowosci: promuja produkt
    najintensywniej jak sie da - po przeciez o kartach Multi jest
    pelno w calym Internecie - wielkie bannery, plakaty, chyba
    tylko Poltergeista nie widzialem :)) - w oddzialach tak samo:
    "nie ma problemow, pewnie!", do tego podaja jasne warunki,
    potem czlowiek sklada ten wniosek - wczesniej zawraca glowe
    w pracy o wystawienie wniosku - i dowiaduje sie ze nic z tego,
    ze w sumie to jest produkt prestizowy - tak! dzisiaj to uslyszalem
    w Multi! i inne farmazony. A przeciez na rozpatrzeniu wniosku o
    KK bank nie zarabia ani grosza, tylko zniecheca do siebie klientow.
    Albo marketingowcy sa niekompetentni i podaja falszywe dane,
    albo przedstawiciele, ktorzy sie nie znaja na produktach, albo
    analitycy, ktorzy nie potrafia zinterpretowac przepisow i zalecen, ale
    pewnie wszyscy razem :(((

    > zobacz nowe KK w ofercie PKO BP

    Mial ktos juz z tym stycznosc? Wyglada niezle, jednak mam pewne
    opory zwiazane z tym bankiem - kojarzy mi sie przede wszystkim
    z kolejkami emerytow, bardzo dlugim zalatwianiem wszelkich spraw
    - fakt KK jest w zasadzie "bezobslugowa", ale zawsze... w kazdym
    razie prosze o jakies uwagi

    Pozdrawiam

    Kal