eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
    Date: Wed, 07 Jan 2009 00:53:45 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <gk0qud$ndn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gk0m4n$8d1$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.48.187.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1231286029 23991 80.48.187.254 (6 Jan 2009 23:53:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jan 2009 23:53:49 +0000 (UTC)
    X-User: gral74
    In-Reply-To: <gk0m4n$8d1$1@news.interia.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468831
    [ ukryj nagłówki ]

    Edward Malinowy napisał(a):
    > Witam.
    > 30 grudnia założyłem dwie lokaty na KO w BZ WBK (po za KO nie posiadam w BZ
    > WBK żadnego innego rachunku). W dniu dzisiejszym dokonałem niewielkiej
    > wpłaty na swoje KO i... i owa kwota którą wpłaciłem została pomniejszona o 5
    > zł. Wszystko wskazuje na to, że założenie drugiej lokaty szybkozarabiającej
    > zostało potraktowane jako zwykły przelew i bank skasował mnie na 5 zł...
    > :( Powstaje zatem pytanie - czy to w BZ WBK jest normalne czy też opisana
    > sytuacja do normalnych nie należy i można ją reklamować? Jeżeli można ją
    > reklamować to gdzie - przez telefon czy w oddziale?
    >

    Hejka, trafiło mi się to samo i to razy dwa. Moim zdaniem pobranie
    opłaty za przelew w przypadku założenia lokaty nie ma podstaw w TOIP ani
    regulaminie i będę reklamować. Poprzednim razem jak mnie chcieli okraść
    (włączając bez dyspozycji ubezpieczenie karty kredytowej i pobierając za
    to prowizje) przyjęli reklamację telefonicznie (napisałem też maila do
    rzecznika klienta).
    Tym razem postąpię tak samo.

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1