eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
    Date: Wed, 7 Jan 2009 18:22:19 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <gk2oc5$vme$1@news.task.gda.pl>
    References: <gk0m4n$8d1$1@news.interia.pl> <gk0qud$ndn$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@z...googlegroups.com>
    <gk1tsg$4cv$2@inews.gazeta.pl> <gk2328$dh$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-178-141.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1231348933 32462 81.190.178.141 (7 Jan 2009 17:22:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jan 2009 17:22:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468929
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gk2328$dh$1@news.interia.pl...
    > "Piotr Gralak" news:gk1tsg$4cv$2@inews.gazeta.pl...
    >
    >> przyjmuje do wiadomosci twoja opinie, choc sie z nia nie zgadzam :)
    >
    > Mi na info powiedzieli, że to normalka (prowizja za założenie drugiej
    > lokaty
    > w tym samym miesiącu) i nie można reklamować. No cóż skończą się
    > szybkozarabiające i KO będzie zamykane.
    >
    Przecież to jest proste...

    Co wybrałeś? - "założenie lokaty", jest taka opłata w TOiP? Nie ma. Więc
    BZWBK nie ma innego wyjścia jak oddać pieniądze. Ja zawsze piszę w swoich
    reklamacjach na końcu formułkę w stylu: "W przypadku negatywnego
    rozpatrzenia reklamacji o zaistniałej sytuacji poinformuję niezwłocznie
    UOKiK, Rzecznika praw konsumenta i Komisję Nadzoru Bankowego.
    Zawsze działa - ostatnio odpowiedź przyszła poleconym priorytetowym po 2
    dniach od złożenia. :) Ale to była reklamacja do reklamacji, więc czas na
    odpowiedź Bank spożytkował dość dawno. Gdyż ta pierwsza zawierała 2 zarzuty,
    a bank ustosunkował się tylko do pierwszego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1