    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
    Date: Wed, 7 Jan 2009 21:36:07 +0100

    "RobertS" gk308h$29m4$...@o...icpnet.pl

    > opłaca się pisać emaile do rzecznika klienta BZWBK...działa dość skutecznie ;-)

    Ja nie otrzymałem odpowiedzi od ich rzecznika.
    Ale wiem, że dotarł do nich mój m@il.

    Reklamacja ustna -- bez echa, jedna telefoniczna interwencja -- nic
    nie wniosła, druga wniosła obietnicę zwrócenia opłaty po złożeniu
    reklamacji pisemnej...

    Chodzi o naliczenie opłaty za używanie dodatkowej karty kredytowej
    w drugim roku używania karty głównej po tym, jak karta dodatkowa
    została wypowiedziana dostatecznie wcześnie.

    Jako że okres świąteczny nie sprzyja reklamacjom pisemny,
    takiej reklamacji jeszcze nie złożyłem. Złożę niebawem.
    Wypowiedzenie (kopię) mam.

    -=-

    Chyba ten bank liczy na to, że nie każdy klient zechce składać pisemne reklamacje.
    Do tej pory reklamowałem u nich prowizje za niezamawiane wyciągi do karty dodatkowej
    i chyba jeszcze coś. Reklamacje uznawano.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'