  • Data: 2002-03-11 18:44:32
    Temat: Re: KONTO
    Od: "Pati Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PatiEwa, wiesz, to na tej grupie bardzo denerwujace pytanie.

    przepraszam, ale szukałam sama i za dużo tego wszystkiego

    > Czy interesuje Cie dostep przez internet, oprocentowanie, koszta przelewu,
    > ilosc dostepnych bankomatow, kompetentna obsluga, konta dewizowe, przelewy
    > zagraniczne, jakie karty platnicze...

    nie znam się za bardzo na tym, ale jeśli już miałabym sprecyzować - głownie
    interesuje mnie kosz prowadzenia konta (by było możliwie jak najniższy, ile
    miałabym zapłacić za kartę, czy za prowdzenie rachunku musiałabym coś
    płacić), oprocentowanie (podobno istnieje w kontach), bankomaty (czy płaci
    się za wybieranie gotówki w bakomacie innego banku), to tak ogólnie, sama
    nie wiem na co zwrócić uwagę, a MUSZĘ założyć konto

    > No, i powinien miec oddzial w Przemyslu, prawda...

    niekoniecznie :-) ale miło, że wiesz i o tym

    > Napisz do czego chcesz uzywac tego konta.

    do wybierania pięniędzy z bankomatów :-)

    > Michal
    > (ten z free.pl.rzeszow, pamietasz?)

    :-) jasne, nie każdy podaje nazwisko :-)

    pozdrawiam
    Pati