    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 12 Mar 2002 10:44:41 +0100
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    Subject: Re: KONTO

    > pisz konkretnie - Fortis pobiera 8 zl miesiecznie

    > ale masz argumenty ;-))

    A co, zle?
    Wiekszosc tego co wiemy wiemy od autorytetow. Grupa maniakow bankow,
    wytykajaca palcami wszystkie znalezione dziury, to dobry sposob...

    > to jest bezpieczenstwo w dolnej strefie stanow srednich, huczy przeciez
    > czasem o bezpieczenstwie kanalu telefonicznego a jak ktos (najlepiej z
    > wewnatrz z banku) uzylby twojego TANa to nawet nie mialbys zadnej
    > mozliwosci odroznienia tej operacji od innych

    Jesli ktos _z_banku_ chce zrobic przekret, to nie masz nic do gadania w
    przypadku kazdego banku. Klopoty.
    Bezpieczenstwo kanalu telefonicznego - takie jak w innych bankach dajacych
    dostep przez telefon.
    A daj mi numer swojego konta w marmurku i wzor podpisu, to dowiesz sie
    czegos o bezpieczenstwie tradycyjnych bankow...
    (Niektorzy stosuja "podpis bankowy" inny od takiego zwyklego, np na liscie
    obecnosci.)

    > *** blad ***
    Michal