  • Data: 2010-07-15 11:28:00
    Temat: Re: KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
    Od: gkafel <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji
    > w regulaminie tego nie ma
    > skąd to wiesz i na jakiej podstawie

    fakt. zasugerowałem się informacją z innego forum, że konto "www"
    można założyć tylko przez Internet. taka sytuacja uniemożliwiałaby
    przekazanie zaproszenia w momencie zakladania konta.
    dementuję zatem to co napisałem wcześniej. podając za infolinią:
    "konto www bierze udział w promocji. jednak musi ono być założone w
    obecności przedstawiciela banku (w oddziale lub przez agenta)".

    br,
    gk