  • Data: 2007-09-26 08:18:03
    Temat: Re: KREDYT BANK - darmowe kredyty 8 dni dla banku
    Od: "iBin" <B...@C...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Sadze, ze limit debetowy w koncie zalatwilby sprawe - umozliwilby
    pobranie potrzebnej kwoty w miejsce zablokowanej, a jednoczesnie nie
    zostalyby naliczone odsetki.

    ok mozę być to niech z automatu mi przyznają na 100 tys np

    w drodze zaufania i wrazie NIESPRAWNYCH BANKOMATÓW itd

    chyba ja nie mam zamiaru opłacac ich skoro posiadam własne środki które
    pożyczają sobie .

    iBin