    From: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREDYT odnawialny mBank
    Date: Thu, 30 Sep 2004 08:51:28 +0200

    Użytkownik "Seba_Fan"
    > z czym to sie je, czy to warte?

    Mam go. Kiedys w przyplywie "dobrego humoru" wybralem go do zera i musze
    splacac procenty. Teraz zaczynam powaznie zastanawiac sie jak go splacic. Na
    szczescie oprocz tych procentow nie ma zadnych innych sankcji za nie
    splacanie samego kredytu. Jest tylko jeden wymog odsetki od niego nalezy
    splacac co 2 miesiace. Oni tego pilnuja. Raz tego nie zrobilem i od razu byl
    telefon z mbanku z zadaniem zaplacenia zaleglych odsetek.

    Tak samo jest z debetem w Inteligo. Splacilem go po telefonicznym monicie z
    tego banku, a na dodatek po tygodniu, dostalem list z ULTIMO, ze jestem w
    ich rejestrze dluznikow.

    Lech Dubrowski