eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKalkulator przychodów z inwestycji, magia procentu skladanego.Re: Kalkulator przychodów z inwestycji, magia procentu skladanego.
  • Data: 2010-09-24 18:59:31
    Temat: Re: Kalkulator przychodów z inwestycji, magia procentu skladanego.
    Od: "Chlorek potasu" <h...@k...cc> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message
    news:i7cb75$78o$1@news.onet.pl...
    > Kalkulator przychodów z inwestycji. Magia procentu składanego
    >

    > Dzisiaj oddaje do Waszych rąk kalkulator liczący potencjalne przychody i
    > zyski (oraz podatek brrr) dla Waszych inwestycji. Po podaniu kwoty jaką
    > planujecie odkładać co miesiąc (lub jednorazowej inwestycji), oraz
    > oczekiwanej stopy zwrotu, dowiecie się o potencjalnym przychodzie i zysku
    > brutto oraz netto, w tym ile podatku oddaliście naszemu krajowi.

    Coś mi sie wydaje, że tu nie chodzi o kalkulator tylko o szpiegowanie po
    podpisaniu cyrografu z google. Radze uważać.

    script type="text/javascript">
    <!--
    google_ad_client = "pub-8726070607826617";
    /* 468x60, artykuly w srodku */
    google_ad_slot = "1453642341";
    google_ad_width = 468;
    google_ad_height = 60;