  • Data: 2006-11-16 17:35:50
    Temat: Re: Kalkulator rat Komfort w Citi
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ejhd13$kiq$1@inews.gazeta.pl...

    > chodzi właśnie o to, zeby zadzwonić i żebyś dać się przekonać na
    > rozłożenie
    > na raty ;) poniekąd całkiem korzystne

    Jednakowoż mało korzystne dla rozkładającego na raty jest podejmowanie
    decyzji 'na gadanego' bez możliwości oszacowania opłacalności rozkładu
    ratalnego jakąkolwiek spokojną symulacją. Jeśłi ci konsultant przedstawia
    parę opcji - dlaczego masz je liczyć w głowie?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.