eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta CitibankuRe: Karta Citibanku
  • Data: 2004-10-15 12:49:05
    Temat: Re: Karta Citibanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Klienci banku mogliby próbować uzy­skać od banku rekompensatę za
    >> dezinformowanie i wprowadzanie w błąd. Ciężko to jednak udowodnić,
    >> trzeba by mieć chociaż nagranie rozmowy z przedstawicielem banku.
    >
    > Żaden problem, każda rozmowa przeprowadzona z Citiphone jest
    > nagrywana i nie ma problemu ze złożeniem reklamacji w przypadku
    > uzyskania błędnych informacji. Inna sprawa, to tzw. agenci
    > sprzedający te produkty - to jest istny hardcore, ich nie sposób
    > kontrolować, a bajki jakie wciskają klientom są niesamowite. Żeby
    > uzyskać prawdziwe informacje trzeba pogadać z Citiphone, albo
    > najlepiej przeczytać regulamin i TOiP przed podpisaniem umowy ;)


    Według Ciebie bank nie odpowiada w żaden sposób za ten jak to nazywasz
    "hardcore" ? I nie ma z tym nic wspólnego? A według mnie ten sposób
    sprzedaży dobitnie świadczy o tym GDZIE ma Citi swoich klientów i za jakich
    durniów ich uważa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1