eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta CitibankuRe: Karta Citibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-onli
    ne.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.ch
    ello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ck6una$ege$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@4...net>
    <g4ead.382088$vG5.258551@news.chello.at>
    <1...@4...net>
    <ckog52$mll$1@inews.gazeta.pl> <ckogg3$o6e$1@inews.gazeta.pl>
    <ckoh34$o4i$1@news.onet.pl> <ckolka$jjf$1@inews.gazeta.pl>
    <ckoma6$7bj$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Karta Citibanku
    Lines: 20
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Message-ID: <uydcd.19341$z77.14655@news.chello.at>
    Date: Sat, 16 Oct 2004 18:14:50 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.186.90.69
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1097950490 212.186.90.69 (Sat, 16 Oct 2004 20:14:50 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Oct 2004 20:14:50 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:320450
    [ ukryj nagłówki ]

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:ckoma6$7bj$1@news.onet.pl...
    >
    > Jeżeli bank decyduje się na taki kanał dystrybucyjny z definicji mając
    > klientów za durniów, to jakim cudem można mieć dobre zdanie o banku? Na
    > rynku kart zrobiła sie spora konkurencja i Citi mając produkt, którego
    > parametry nie powalają na kolana (kuriozalna obowiązkowa opłata za
    > ubezpieczenie np.) oraz sprzedawców łżących jak z nut mogą niedługo
    obudzić
    > sie z reką w nocniku.
    >

    Glenn masz moze karte w Citi, a moze wiesz jak Citi bada jakosc pracy
    przedstawicieli? Wydaje mi sie w historii sprzedazy kazdego produktu mozna
    znalezc przypadki swiadomego/nieswiadomego wprowadzenia klienta w blad lub
    nieuczciwych sprzedawcow. AFAIR w kart Citi korzysta kilkaset tysiecy
    klientow. Wg Ciebie to durnie, czy aby nie przesadzasz?

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1