  • Data: 2005-12-28 09:53:38
    Temat: Re: Karta Diners Club - zamiana na inną, gdzie?
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mb napisał(a):

    > Tak, MC to kredytówka. Świetna rada, dzięki nie wpadłem na to.
    > Jeszcze jedno pytanie: czy Amex jest "fajny"? tzn lepszy od Visy?

    W Polsce (i na świecie w sumie chyba też) AmEx ma cokolwiek mniejszą
    akceptowalność niż plastiki ze "stajni" Visy i MC. Ale za to, jak
    donoszą ludzie na grupie, przy małych kwotach transakcji można liczyć na
    niezerowy "floor limit" (akceptacja transkacji przez terminal bez
    łączenia się z centrum autoryzacyjnym - szybko i niestraszne problemy z
    łącznością).

    Przemek