  • Data: 2002-10-27 16:27:37
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: "aa" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. "nie chcesz zrozumiec prostego tekstu sformuowanego
    mam nadzieje) w poprawnej polszczyznie" - no wiec to nie jest poprawna
    polszczyzna!
    2."Gdzie masz kilkunastoprocentowe znizki na zakup jeans'ow czy zrobienie
    odbitek " - nie wiem gdzie, ale co to ma za znaczenie jesli lista sklepow
    dotyczy kilku /doslownie!/ placowek (prawie) wylacznie w Warszawie!?!?!
    3."Mowie, ze cena tej karty ( 75 + 12 * 6,50 ) zwraca sie na tych
    znizkach. " - w sumie 153zl za karte; obawiam sie ze na jeansy i fotki nie
    wydajesz 1530zl w roku /10% znizki/ zeby wyjsc najwyzej na zero.
    4."Zreszta mam taki zwyczaj, ze zwykle po zakupach internetowych zastrzegam
    karte i prosze o nastepna " - no tym tekstem to mnie dobiles, a ja myslalem
    ze jestem oszczedny i przezorny; Rozumiem, ze Citi zna twoj adres na pamiec
    skoro wysyla ci karte kilka /kilkanascie/ razy w miesiacu.
    5. "probuja mi wcisnac dodatkowa - oczywiscie bezplatnie" - jakim cudem
    bezplatnie skoro w taryfikatorze jest oplata???
    6. Na oslode, i to jest jedyny plus karta wyglada ladnie wizualnie.
    Pozdrawiam.