  • Data: 2002-10-27 22:12:21
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli tak "ubzpieczone" karty mozna w ogole nazwac KK.

    Bez przesady ! Pokaz mi druga tak ubezpieczona KK jak citka !!
    Zatem ubezpieczenie citka jest wyjatkiem, a nie norma ;((
    BTW to chyba nie rodzaj ubezpieczenia decyduje czy dana karta jest kredytowa
    ? ;-P

    > Jak kto woli. Nie
    > bede sie spieral.

    No wlasnie ;-)

    > Ale jakos mi sie koszt karty dziwnie zwraca po zakupie pary spodni,
    > wywolaniu kilku filmow i zrobieniu odbitek za kilkaset zlotych.

    Fakt czasem sie przydaje ;-) Np. znizki KK Gold w hotelach Orbisu/Accor.

    > I nie poluje na promocje. Po prostu zalamana kasjerka mowi: Aaaaa, V Citi,
    > trzba bylo uprzedzac, mamy 10%, 15 % promocje. Niby mala rzecz a cieszy.

    Nie zmienia, to faktu, ze mozna miec obie karty -MC KK citi i KK VC innego
    banku ;-P

    pzd
    witek

    Ps. citek od razu nie mial tak korzystnego ubezpieczenia, zatem dajmy czas
    multi ;-)