  • Data: 2002-06-25 20:43:44
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:afaf92$m2u$1@news.onet.pl...

    > Ale porownujesz 2 produkty i w takim porownaniu powinnienes wziasc pod
    uwage
    > wszytskie wady/zalety.

    ojoj, czlowiek pytal dlaczego wole KK a nie debet. No to odpowiadam. Chodzi
    o karte, a ze do niej jest koniecznosc posiadania konta...
    Dlatego zderzajac KK Lukas z VC Multi stwierdzam, ze jedna jest tansza, a
    druga drozsza (btw: nie stwierdzam, ze KK Lukasa kosztuje 0zl, choc kosztuje
    dla konta pro, bo go NIE musisz miec). Tak samo jak Citi to nie tylko koszt
    karty, ale tez obowiazkowe jak mi sie zdaje ubezpieczenie.

    pzdr