eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)Re: Karta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)
    Date: Tue, 12 Feb 2002 17:21:53 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <a4bl7s$kp1$1@news.tpi.pl>
    References: <a48i1p$2f92$1@news2.ipartners.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb73.opole.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.tpi.pl 1013536829 21281 213.76.5.73 (12 Feb 2002 18:00:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Feb 2002 18:00:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162537
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:42ca.00000304.3c67cc91@newsgate.onet.pl...
    > > Wniosek, ze tego jest 1:
    > > - musza miec taki bajzel/balagan/burdel w papierach, ze szkoda gadac
    > > Najgorsze to jest to, ze teraz trzeba bedzie sie uzerac z bankiem, aby oddal
    > > kase za wznowienie karty, chodzic i czas tracic etc. Zenada!!!
    >
    > Nie tobie pierwszemu odżyła Maestro w Peako.
    > Ciekawe kiedy mi przyślą :).
    > Ja już miałem kiedyś przypadek z MasterCard, ale odżyły tylko opłaty za
    > prowadzenie i ubezpieczenie.
    >

    Żadnego specjalnego użerania się. Teściowie piszą pismo w stylu: w związku z
    otrzymaniem na adres taki to a taki karty takiej to a takiej informuję, że osoba,
    której kartę wydano, od dawna nie nosi takiego nazwiska i od dawna nie mieszka pod
    tym adresem, w związku z tym informuję, że najprawdopodobniej mają Państwo
    nieaktualną bazę danych o klientach oraz żądam usunięcia z niej tych danych. W
    załączeniu Maestro. Żona pisze pismo: nigdy otrzymałam w ostatnim czasie żadnej
    karty Maestro i to zarówno na adres zamieszkania, jak i na adres do korespondencji.
    Poza tym ważność mojej Maestro wygasa dopiero za pół roku, więc wydanie nowej w tej
    chwili jest niezgodne z regulaminem. Żądam anulowania bezpodstawnie pobranej
    prowizji.
    Obydwa pisma poleconym albo osobiście do banku za potwierdzeniem złożenia.
    Niech kto inny się martwi wyjaśnieniem, skąd wynika pomyłka.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl
    j...@a...net.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1