  • Data: 2007-12-31 17:33:36
    Temat: Re: Karta MasterCard autoryzacja pin czy podpis
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3wsqwkqur.fsf@maximus.localdomain...
    > Mithos <f...@a...pl> writes:
    [...]
    > Ale regulacje organizacji karcianych nie przewiduja czegos takiego
    > (chyba ze lokalne przepisy lub umowy tego wymagaja), jesli sprzedawca
    > nie podejrzewa fraudu. A jesli podejrzewa to oprocz pokazania
    > dokumentu ze zdjeciem moze bedziesz musial tez podac np. nazwisko
    > panienskie matki itp.

    A czy to nie jest przeginanie sprawy troszeczke? W USA podczas platnosci
    karta wcale mnie nie dziwi, ze pytaja o dokument. Na kilkadziesiat
    dokonanych tam przeze mnie platnosci najrózniejszymi kartami (AMEX, Visa,
    Maestro) na rózne kwoty (od fastfoodów po powazne zakupy w duzych sklepach)
    w ok. 75% przypadków bylem proszony o pokazanie dokumentu. Wystarczylo, ze
    machnalem paszportem przed nosem.
    Korona mi z glowy nie spadla...

    Pzdr,
    Piotr