  • Data: 2006-02-28 09:02:54
    Temat: Re: Karta PKOBP
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:8f70d$44040bce$53904bf3$9447@news.chello.pl...

    > ciekawe czy jak mu zginęła ta kopertka z kartą, to wezma od niego kase za
    > wydanie nastepnej karty...
    > wg mnie to chore żeby to wysyłął bank zwykłym listem...

    Oczywiście, że chcieli wziąść.2 lata temu zmieniłem adres. Wyciągi z PKOBP
    przychodzą od 2 lat na nowy adres. Czekam na nową kartę i czekam. Dlatego
    tak się tu wypytywałem na grupie.W końcu pojechałem do banku z awanturą, a
    tam idiotka w okienku spokojnie mi mówi, że wysłali kartę na stary adres,
    który 2 lata temu zmieniłem pisemną dyspozycją. Pytam idiotkę czemu przez 23
    miesiące przysyłali mi wyciągi na nowy adres, a teraz wysłali kartę na
    stary, to mi idiotka odpowiedziała, że ona nie wie, ale mam zastrzec kartę,
    wypełnić druczek o nową kartę, zapłacić za kartę wysłaną na stary
    adres,zapłacić za kartę, którą wyślą na dobry adres i już za 2-3 tygodnie
    będę miał dostęp do swojej pensji.Nikt mnie nie przeprosił, dla nich
    sytuacja jest normalna.