  • Data: 2010-11-08 14:51:21
    Temat: Re: Karta PayPass
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-08 09:48, t...@i...pl pisze:

    > Nie chcę o tym dyskutować (w mBank mam min konta firmowe ZA DARMO).

    tak Ci sie tylko wydaje, kosztuja minimum zeta miesiecznie chyba ze nie
    wyjmujesz w ogole pieniedzy

    > To tak jak z autem - jedni się dziwią, że "frajerzy" płacą za nowe i od razu po
    > wyjeździe są min 10% w plecy a inni się dziwią, jak można kupować "wypierdziany"
    > wóz - pytanie jest o konkretną kartę i sytuację.

    a jeszcze inni sie zastanawiaja nad frajerami myslacymi ze maja w mBanku
    darmowe konto firmowe :)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.