eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Visa Classic różnica pomiędzy debetową a kredytową ? › Re: Karta Visa Classic różnica pomiędzy debetową a kredytową ?
  • Data: 2006-03-22 08:31:39
    Temat: Re: Karta Visa Classic różnica pomiędzy debetową a kredytową ?
    Od: "l.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jadę w tym roku na W&T do USA. Mam w tej chwili VC debetową w
    > Multibanku. Czy posiadając trochę kasy na koncie w multi karta ta różni
    > się "akceptowalnością" od zwykłej karty kredytowej ? Czy można np na ją
    > wypożyczyć samochód itp....

    Niwe wiem jak w USA ale w UK na debetowke polska nic nie wezmiesz. Jedynie
    mozesz gotrowke wyciagnac z bankomatu bo nawet zakupow nie zrobisz w
    sklepie. Jak bedziesz miec kredytowke to wydaje mi sie, ze zalatwisz
    wszystko...
    a kredytowka znaczaco rozni sie od debetowki, bo to jest kredyt ktory i tak
    dana firma otrzyma (najwyzej ty zjedziesz ponizej limitu co jest karane
    duzywmi odsetkami) a debetowka jak jest pusto na koncie i nie masz debetu
    lub juz wykorzystany, to firma nic nie dostanie bo z czego...
    Dlatego kredytowka jest akceptowana praktycznie wszedzie w przeciwienstwie
    do debetowki.