eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Visa Classic różnica pomiędzy debetową a kredytową ? › Re: Karta Visa Classic różnica pomiędzy debetową a kredytową ?
    From: "l.b" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Visa Classic różnica pomiędzy debetową a kredytową ?
    Date: Wed, 22 Mar 2006 08:35:08 GMT

    > się
    >
    > A podaj jakis powod, dla ktorego mailabysie roznic?

    Powod podstawowy : debetowka to ilosc twoich pieniedzy na koncie -
    kredytowka to kredyt, wiec nawet mozna to przekroczyc w ekstremalnych
    warunkach a odbiorca i tak kase dostanie bo jest gwarantowana, najwyzej ty
    dostaniesz kare za przekroczenie limitu kredytu. W debetowce nie masz
    mozliwosci zejscia ponizej (debet na koncie traktuje jak ilosc twojej kasy)