eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenieRe: Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
  • Data: 2015-06-14 13:16:12
    Temat: Re: Karta Visa w BPH, płatność PayPal i podwójne przeliczenie
    Od: MaciekZ <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 15 maja 2015 16:26:28 UTC+2 użytkownik MaciekZ napisał:
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy to odpowiednia grupa na moje pytanie ale być może ktoś z Was będzie w
    stanie mi pomóc i wyjaśnić pewną kwestię...
    >
    > Otóż, od niedawna posiadam kartę Visa payWave wydaną przez bank BPH w ramach
    promocji "Lubię to!". Wczoraj dokonałem zakupu w GOG.com płacąc poprzez PayPal i
    używając po raz pierwszy właśnie tej karty. Zakup był dokonany w dolarach, natomiast
    PayPal automatycznie przeliczył walutę i obciążył kartę Visa kwotą 257,28 PLN.
    >
    > Z nieznanych mi powodów, mimo że obciążenie było w złotówkach, kwota została
    przeliczona na euro i ponownie wymieniona na złotówki po kursie bankowym, obciążając
    ostatecznie moje konto kwotą 267,75 PLN
    >
    > Zupełnie nie rozumiem dlaczego złotówki zostały zamienione na euro, po to żeby
    ponownie przeliczyć je na złotówki. Poprzednio korzystałem z Visa Electron w Deutsche
    Banku i przy transakcjach w PayPal absolutnie nie działo się coś takiego. Nie
    zmieniałem też żadnych ustawień w PayPal.
    >
    > W szczegółach transakcji jest taki tytuł ("iksy" to cyfry):
    > XXXXXXXXXXXXXXXX - ; PAYPAL *GOG LTD, XXXXXXXXXXX, GB; na kwotę 257,28 PLN z dnia
    13/05/2015; Kwota transakcji po przeliczeniu przez VISA 63,32 EUR; Kurs wymiany
    waluty przez Bank 1EUR=4,2286 PLN
    >
    > Będę ogromnie wdzieczny za wszelkie informacje dlaczego doszło do podwójnego
    przeliczenia (czyt.: podwójnego zdzierstwa) i czy można jakoś tego uniknąć.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > MaciekZ

    Witam,

    Minęło już sporo czasu ale ostatecznie bank uznał moją reklamację, przyznał się do
    błędu i ma zwrocić mi różnicę.

    Pozdrawiam serdecznie,
    MaciekZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1