  • Data: 2005-02-07 08:28:24
    Temat: Re: Karta anonimowa - pytanie
    Od: "Piotr Cyrula" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To takie klasyczne polskie spojrzenie na sprawe :-( - "anonimowosc" nie
    oznacza jeszcze "robienia przekretow" - chociaz na pewno daje troche
    mozliwosci (glownie chyba podatkowych ;-) ).

    > Czasem bym nie chcial,
    > zeby wszyscy znali moje pelne dane a z tego co rozumiem, przy przelewaniu
    > pieniedzy z takiej karty widac tylko jakis numerek. Chocby przy roznych
    > platnosciach typu aukcje itp mogloby to byc przydatne.

    Dokladnie tak! A dodatkowo dla mnie byloby to chyba tansze i szybsze od
    przelewania gotowki za granice (ale tu moge sie mylic)

    W sumie i tak nikt nie odpowiedzial na moje pytanie :-( - czy ktos mial z nimi
    do czynienia i cokolwiek wie o tej firmie/karcie blizej.

    Piotr Cyrula