    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta bez plastyku z BZ WBK
    Date: Thu, 9 Jun 2011 15:06:47 +0200

    "Marzena" ispo0l$c5m$...@i...gazeta.pl

    > Moze wystarczy poczekać?

    Też myślę, że warto chwilę zaczekać.

    > Też swego czasu testowałąm tę kartę i właśnie brak
    > możliwosci podejrzenia kwot zablokowanych na płatność
    > wskazywałam do poprawienia. Płacąc "normalną" kartą
    > kredytową - pieniądze też nie schodzą mi od razu, ale
    > są widoczne jako transakcje zaakceptowane.

    > W historii rachunku pojawiają się po kilku dniach.
    > Otrzymałeś potwierdzenie transakcji od operatora?

    Płaciłem 3 razy tą kartę i raz mTransferem:

    k -- raz 5$ do Apollo (5 dolców) i dostałem informację o tym, że
    być może pieniądze nie dotarły; z karty pieniądze zeszły
    i po kilku minutach pojawiły się na niej ponownie

    k -- drugi raz 5$ na Apollo i znów dostałem informację o tym, że
    być może pieniądze nie dotarły; z karty pieniądze zeszły
    i nie pojawiły się na niej do tej pory

    k -- trzeci raz zapłaciłem 30 złotych za Tlenofon; z karty
    pieniądze zeszły, ale nie dotarły na moje konto w Tlenofonie

    t -- raz zapłaciłem mTransferem 20 złotych za Tlenofon; pieniądze
    zeszły natychmiast i natychmiast pojawiły się na moim koncie
    w Tlenofonie

    W historii nie mam żadnych transakcji od pary miesięcy.

    Dostałem potwierdzenie takie:

    Ta wiadomość e-mail stanowi potwierdzenie przekazania darowizny
    dla Heikki Ylinen w wysokości $5,00 USD za pośrednictwem systemu
    PayPal. Przeliczenie waluty: 13,91 PLN = $5,00 USD
    Waluta źródłowa: Złoty polski
    Waluta docelowa: Dolary amerykańskie
    Kurs wymiany: 0,359453

    Transakcja zrealizowana przy użyciu tej karty kredytowej pojawi
    się na rachunku jako "PAYPAL *HY".

    Szczegóły darowizny
    Kwota darowizny:$5,00 USD
    Suma:$5,00 USD
    Cel:Apollo - Sound quality is not skinnable.
    Numer referencyjny:apollo
    Wpłacający:Eneuel Leszek Ciszewski

    [..]

    Z poważaniem
    PayPal

    i takie:

    Informujemy, że transakcja oznaczona numerem 41705-P4172 nie
    została zaakceptowana do rozliczenia (uzyskała status "ODMOWNA").

    Biuro Obsługi Klienta Dotpay

    -=-

    Nigdzie nie mogę znaleźć ww. numeru 41705-P4172 -- w żadnym z potwierdzeń.

    -=-

    Jak powszechnie wiadomo program Apollo został zakończony, więc być
    może głupio robię dotując ów program, ale jakoś tak... [skoro lubię
    słuchać -- mikropłacę i polecam http://apollo.capacala.com/ innym]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'