    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta chipowa bez paska magnetycznego
    Date: Mon, 28 Sep 2009 22:59:38 +0200

    "Valdi.Pavlack" h9r0ho$il6$...@n...interia.pl

    > Chyba tylko nienormalni albo zasiadający w poselskich ławach
    > nie pochwalają takiego procederu. :)

    PIS popierał takie coś. Oficjalne pensje na poziomie 800 złotych netto. :)
    I z tego trzeba odłożyć z 1000 (albo i lepiej) na kredyt mieszkaniowy, na
    utrzymanie mieszkania z 500, na jedzenie, odpoczynek/rekreację, edukację,
    czasami ;) na kupno samochodu i na jego utrzymanie... Dodatkowo można
    trochę oddać na hobby -- jakiś latawiec (niekoniecznie helikopter czy
    samolocik, ale może jakaś paralotnia czy inne latające skrzydełka)
    jakieś zbieractwo (monet czy znaczków pocztowych) i inne rozrywki...

    Wszystko z 800 złotych, na dodatek trzeba odkładać na czarną godzinę, bo czasy są
    niepewne. :)

    > Tylko czy coś z tego tak naprawdę wynika?

    Wynika. Miałem zamiar zwiedzić Litwę, ale zwątpiłem.
    Uświadomiłem sobie, że w Wilnie zobaczę masy grubych kobiet,
    które w Polsce przeklinają swoje wnuki i nienawidzą swych
    synowych, ale jadą z nadzieją do Matki Boskiej -- w Licheniu,
    Wilnie, Częstochowie... Zobaczyłem w wyobraźni ludzi jedzących
    na co dzień jedzenie szpikowane konserwantami i twierdzących,
    że brak pieniędzy zmusza do takiego jedzenia, podczas gdy ci
    ludzie są (delikatnie ujmując) przejedzeni. Mogliby jeść mniej,
    ale zdrowiej. Ja ważę około 70 kg, teraz mniej z powodu ataków
    okołooskrzelowych, ale normalnie ważę tyle i jest to prawidłowa
    waga. Niestety -- uważany jestem za chudego (choć to idealna
    waga) i niepełnego :) mężczyznę. :)

    BTW: widząc żony opitych mężczyzn, śmieję się w duchu i mówię
    sobie -- oto żony **prawdziwych mężczyzn**, nie takich jak ja. :)

    Mnie na religii uczono, że trzeba dbać i o zdrowie duszy,
    i o zdrowie ciała, i o urodę, i o rozrywki... Tymczasem
    okazuje się, że trzeba cierpieć, że ciepienie uszlachetnia
    (mnie uczono, że uszlachetnia pokonywanie pokus) że Chrystus
    też cierpiał itd...

    Tylko lekarze mówią -- trzeba przerwać trening, gdy pojawia się ból.

    > Odpowiedź jest chyba oczywista...

    Odpowiedź jest koszmarem, którego nie warto zgłębiać. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'