  • Data: 2009-05-17 20:35:28
    Temat: Re: Karta debetowa w eurobanku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego placi sie za karte?
    > Przecie to dla wygody banku. Bo dzieki temu ty dokonujesz operacji
    > bezgotowkowych (sklep internet)
    > Czy sa gdzies uzasadnienia pobierania oplaty abonamentowej za sama
    > karte? A zwlaszcza jesli na koncie jest zero - to dlaczego pobiera sie
    > kase za karte w takiej sytuacji, szczerze powiem, ze ja tego nie rozumiem.
    > Czy wartosci popbierane za karte sa ustalane na podstawie jakis
    > wytycznych czy na zasadzie "widzi mi sie" zarzadu banku?

    Jakoś wiele banków kasuje za karty debetowe - oczywiście TOiP ustala
    zarząd banku.

    I dlaczego osoby mające na koncie 0 zł miałyby być traktowane lepiej niż
    te, które na koncie kasę mają?

    Na co bankowi klient, któremu wydał kartę i ww. ma jeszcze 0 zł na koncie?
    W jaki sposób bank miałby zarobić na takim kliencie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS