eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: Fri, 11 Jan 2002 18:19:49 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: a...@p...onet.pl@pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <3...@o...org.pl>
    References: <a1egmq$nr5$1@news.tpi.pl> <a1fdbd$cgo$1@news.tpi.pl>
    <a1fogb$kjj$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1010769591 6669 213.25.56.112 (11 Jan 2002 17:19:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Jan 2002 17:19:51 GMT
    X-Mailer: Mozilla 4.61 [pl] (OS/2; U)
    X-Accept-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:154160
    [ ukryj nagłówki ]



    Wojtek Piecek napisał(a):
    >
    > On Tue, Jan 08, 2002 at 09:31:55PM +0000, Roman Kubik wrote:
    >
    > > - zero spoznien z placeniem (placilem zwykle dzien za wczesnie profilaktycznie,
    > > choc od paru miesiecy ufam juz na tyle inteligo, ze zaczalem ostatniego dnia)
    >
    > Nie rob tego - ksiegowanie w citi to 48 godzin i jesli bedzie
    > _jakakolwiek_ obsuwa z ich strony to bulisz.
    >
    > > Moim zdaniem ich KK to produkt bardzo dobry o ile umiejetnie sie z niego
    > > korzysta... zwalszcza na tle innych produktow (ale o nich moja opinia jest
    > > tylko na podstawie ogladania ofert)
    >
    > Poza sytuacjami o ktorych juz pisalem - blokowanie karty bo citi nie
    > mogl sie z Toba skontaktowac i potwierdzic czy ostatnie zakupy
    > wykonywales Ty czy ktos inny.

    Nie zupelnie tak jest. Wtedy w zasadzie to sklep powinien potwierdzić
    transakcje telefonicznie, ale niestety obsługa pos'w zwala to na klienta
    i zielenieje z wrazenia jak widzi "potwierdz transakcje telefonicznie".
    Potrwa zanim panie ekspedientki będa umialy obsluzyc posa.

    kajka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1