eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Data: 2002-01-17 16:32:42
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Wojtek Piecek napisał(a):
    >
    > On Thu, Jan 17, 2002 at 03:01:36AM +0100, Krzysztof Halasa wrote:
    >
    > > Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:
    > >
    > > > I do tego żąda tego od każdego
    > > > sprzedawcy, czego nie możesz w innym wątku przyjąc do wiadomości.
    > >
    > > Żąda czego? Zastrzezenia karty??? Czy zatrzymania (na skutek
    > > proby transakcji zastrzezona karta?) Bo tego, ze jak Citi (czy jakikolwiek
    > > bank, choc zakladam ze raczej nie w powyzszej sytuacji) zastrzeze
    > > karte, to merchant ma ja zatrzymac, to chyba nikt nie negowal.
    >
    > Adam sugeruje jakoby bank (_kazdy_bank_) upowaznial _kazdego_
    > sprzedawce do ciecia mojej karty. Niniejszym _kazdy_ sprzedawca musi
    > znac umowe _kazdego_ klienta ze swoim bankiem. Nawet z Bankiem
    > Spoldzielczym w Jelesni, nie mowiac juz u jakis bardziej abmitnych
    > bankach, np. Comerzbanku. No i u nas w sklepie tna prezesowi tego
    > ostatniego karte, bo bank przeciez upowaznil naszego sprzedawce ze
    > skoro klient nie moze sie wylegitymowac (dajmy na to zgubil paszport)
    > to sie mu karte chlasta. Dotyczy to zwlaszcza karty pana prezesa
    > wspomnianego banku (nie wiem czy tak sie pisze jego nazwe). Byc moze
    > pan prezes bedzie lekko zdziwiony ze ktos mu chlasta jego karte
    > (zloto-srebrno-platynowa, tylko dla uber ludzi, zadnych ograniczen),
    > powolujac sie na upowaznienia _jego_ banku dla prostego sprzedawcy,
    > bez konsultacji z kimkolwiek.
    >

    Info z infolinki Polcardu.
    usługodawca może zatrzymać kartę bez konsultowania się z centrum
    autoryzacyjnym (decyzja sprzedawcy, a raczej obowiązek), jeśli:
    -na posie dostanie taką informacje
    -klient podpisze się na slipie innym nazwiskiem, niż jest na karcie
    (chodzi o niezgodność słowa, błędy literowe etc.)
    po kontakcie z centrum autoryzacyjnym (decyzje podejmuje Polcard):
    -jeśli niezgadza się charakter pisma
    -klient odmawia wylegitymowania się jakimś dokumentem.

    To chyba wszystkie przypadki, wszystkie o których się dowiedziałam, bo
    pan z infolinki chyba pomyślał, że jestem złodziejem, że się tak
    dokładnie wypytuje :)

    pozdrawiam

    kajka

    ps. dyskusje rzeczywiste są lepsze niż teoretyzowanie
    ps.2 proponuje komuś zdobyć te informacje z ckc pekao s.a.(ja do tej
    firmy nie mam cierpliwości)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1