eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kred. CitibankRe: Karta kred. Citibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: Thu, 17 Jan 2002 17:32:42 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 52
    Sender: a...@p...onet.pl@pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <3...@o...org.pl>
    References: <3...@o...org.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl> <a1up7d$i2b$6@news.onet.pl>
    <m...@d...pm.waw.pl>
    <2...@d...pingwin.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1011285164 21369 213.25.56.112 (17 Jan 2002 16:32:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Jan 2002 16:32:44 GMT
    X-Mailer: Mozilla 4.61 [pl] (OS/2; U)
    X-Accept-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:155759
    [ ukryj nagłówki ]



    Wojtek Piecek napisał(a):
    >
    > On Thu, Jan 17, 2002 at 03:01:36AM +0100, Krzysztof Halasa wrote:
    >
    > > Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:
    > >
    > > > I do tego żąda tego od każdego
    > > > sprzedawcy, czego nie możesz w innym wątku przyjąc do wiadomości.
    > >
    > > Żąda czego? Zastrzezenia karty??? Czy zatrzymania (na skutek
    > > proby transakcji zastrzezona karta?) Bo tego, ze jak Citi (czy jakikolwiek
    > > bank, choc zakladam ze raczej nie w powyzszej sytuacji) zastrzeze
    > > karte, to merchant ma ja zatrzymac, to chyba nikt nie negowal.
    >
    > Adam sugeruje jakoby bank (_kazdy_bank_) upowaznial _kazdego_
    > sprzedawce do ciecia mojej karty. Niniejszym _kazdy_ sprzedawca musi
    > znac umowe _kazdego_ klienta ze swoim bankiem. Nawet z Bankiem
    > Spoldzielczym w Jelesni, nie mowiac juz u jakis bardziej abmitnych
    > bankach, np. Comerzbanku. No i u nas w sklepie tna prezesowi tego
    > ostatniego karte, bo bank przeciez upowaznil naszego sprzedawce ze
    > skoro klient nie moze sie wylegitymowac (dajmy na to zgubil paszport)
    > to sie mu karte chlasta. Dotyczy to zwlaszcza karty pana prezesa
    > wspomnianego banku (nie wiem czy tak sie pisze jego nazwe). Byc moze
    > pan prezes bedzie lekko zdziwiony ze ktos mu chlasta jego karte
    > (zloto-srebrno-platynowa, tylko dla uber ludzi, zadnych ograniczen),
    > powolujac sie na upowaznienia _jego_ banku dla prostego sprzedawcy,
    > bez konsultacji z kimkolwiek.
    >

    Info z infolinki Polcardu.
    usługodawca może zatrzymać kartę bez konsultowania się z centrum
    autoryzacyjnym (decyzja sprzedawcy, a raczej obowiązek), jeśli:
    -na posie dostanie taką informacje
    -klient podpisze się na slipie innym nazwiskiem, niż jest na karcie
    (chodzi o niezgodność słowa, błędy literowe etc.)
    po kontakcie z centrum autoryzacyjnym (decyzje podejmuje Polcard):
    -jeśli niezgadza się charakter pisma
    -klient odmawia wylegitymowania się jakimś dokumentem.

    To chyba wszystkie przypadki, wszystkie o których się dowiedziałam, bo
    pan z infolinki chyba pomyślał, że jestem złodziejem, że się tak
    dokładnie wypytuje :)

    pozdrawiam

    kajka

    ps. dyskusje rzeczywiste są lepsze niż teoretyzowanie
    ps.2 proponuje komuś zdobyć te informacje z ckc pekao s.a.(ja do tej
    firmy nie mam cierpliwości)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1