    From: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kred. Citibank
    Date: Thu, 17 Jan 2002 18:29:30 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl

    .

    > Podrzuc nazwisko tego czlowieka i infolinii powiemy Renacie zeby go wyslala
    > na przeszkolenie :).

    Z tego co wiem wzmiankowana p. Renata również obsługuje klientów i co
    więcej nie mogę się doczekać odpowiedzi na mojego maila do polcardu.

    > CA dysponuje dodatkowymi metodami weryfikacji i w przypadku np. odmowy
    > okazania dokumentu tozsamosci moze wykorzystac wlasnie te sposoby do
    > weryfikacji klienta i po jej przeprowadzeniu podejmuje decyzje.
    > We wczesniejszym przypadku sprzedawca ma odmowic przyjecia platnosci co juz
    > jednoznacznie powtwierdzila Renata Gawkowska jak i Sebastian Malarz. Sa to 2
    > wiarygodne [i zbiezne] opinie ze strony CA i banku, wiec nie ma sensu calej
    > dyskusji zaczynac od poczatku.

    Ja jej nie zaczynam. Ja ja kończe.

    > Wojtek mial napisac do SLuczaka :). Zaraz i ja to zrobie :).

    To może tak przy okazji udałoby ci się zobaczyć, przesłać kopie ich
    podstawowej umowy ze sklepem o akceptacji kart. Nie chodzi o cennik a o
    umowę, kto za co i w jaki sposob odpowiada. Coś takiego co z Polcardu
    można dostać anonimowo, a w Pekao trzeba podać nip, regon liczbe sklepów
    itp. Kiedyś chciałam to zdobyć ale sie nie udało. Nie jestem
    właścicielem sklepu :(

    pozdrawiam