eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowaRe: Karta kredytowa
  • Data: 2007-02-21 20:02:33
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 20:08:51 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    [...]
    >
    > Hm, pracownik banku, ktory popelnil blad ma roszczenie cywilne w stosunku do
    > banku? ;)
    > Bledy zdarzaja sie nie tylko w wyniku bledu zlecajacego. Moga je popelniac
    > rowniez pracownicy banku (tzn nie moga popelniac, ale moze sie cos takiego

    Jeśli rozmawiamy o błędzie pracownika banku to *tym bardziej* bank nie
    powinien mieć w tym wypadku prawa do BTE. A tylko obciążyć swojego
    pracownika, a ten grzecznie poprosić posiadacza konta.

    Wogóle uważam, że BTE jest niesprawiedliwym przywilejem banków, a
    prawodawca zamiast konserowować ten komunistyczny (tak, tak) twór
    powinien się skupić raczej na sprawnym sądownictwie i wspomaganiu
    egzekucji. Wtedy żadne BTE nie byłoby potrzebne.
    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.02.07 23:19 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1