  • Data: 2004-05-15 19:30:17
    Temat: Re: Karta kredytowa BPH i inne
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widocznie i BPH dochowało się w końcu swoich zwolenników :)

    a jakże - jestem ich zwolennikiem
    wyrażenie "dochowało się" jest troche nie na miejscu - mam 36 lat i moje
    zdanie o BPH (PBK) jest niezmienne od ok. 10 lat (pracownikiem nie jestem -
    choc po studiach (10 lat temu) starałem sie u nich o pracę i byłem nawet na
    testach w Krakowie (ale było jedzonko, picie i no i testy:))

    Pozdrawiam wszystkich - takze tych z mBanku i PKO SA(BP) i innych

    JerzyR