  • Data: 2006-03-06 18:48:15
    Temat: Re: Karta kredytowa ING Nationale Nederlanden
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > <m...@g...com> wrote in message
    s.com...
    > Powiedz mi, w czym ten klucz jest tak bardzo bezpieczny? Zreszta
    > byla
    > juz mowa o kradziezach z BPH, który bardzo podobnego sytstemu
    > uzywa (obydwa pisane przez DRQ).

    W ogole nie jest bezpieczny, jesli jest w postaci pliku
    w kompie (nawet zaszyfrowanego), a nie na karcie
    kryptograficznej w specjalnym czytniku. Zwlaszcza
    w Windows, gdzie dowolny fragment pamieci moze
    powedrowac na chwile do pliku wymiany na dysk
    a tam juz dobry trojan znajdzie co trzeba :-)

    Oczywiscie, zeby takie trojany miec, trzeba wynajac
    fachowcow, ale teraz rynek specjalistow duzy, jak nie
    w Stanach to w Chinach, albo w Indiach fachowcow mozna
    wynajac ;-)

    witrak()