  • Data: 2006-03-07 00:34:55
    Temat: Re: Karta kredytowa ING Nationale Nederlanden
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Quote:
    "(...) jesli oczywiscie uzytkownik nie jest na tyle
    glupi zeby go trzymac w banku"

    Uwazasz, ze uzytkownik na prywatnym kompie ma lepszego
    Firewalla/Antywira, czy Bank z natury rzeczy jest nieuczciwy.
    Skoro banki, tylko, albo przewaznie dzialajace w necie (np:mBank,
    Inteligo) stawiaja na listy jednorazowe to chyba cos w tym musi byc
    prawda.
    A swoja droga polecam sprawdzic zabezpieczenia wirtualnego banku
    E-Gold - www.e-gold.com - jesli ktos jest uzytkownikiem to wie o
    czym mówie. Niestety dla szeroko pojetej rzeszy hackerów póki co
    wydaje sie nie do przejscia blokada jednego IP do logowania - przy
    checi skorzystania z innego kompa trzeba w cigu 15 min wpisac
    odpowiedni PIN, przeslany na prywatny e-mail. Blokada dotyczy tez
    konkretnej wersji przegladarki na danym IP. Ciekawe kiedy "fachowcy"
    od zabezpieczen w polskich bankach wpadna na cos takiego?

    Quote:
    "No misiu to sie kiepsko znasz na zabezpieczeniach(...)"

    To fakt. Ekspertem nie jestem, ale antywira i firewalla mam :)) (i to
    nie Symanteca:))))

    Pzdr.
    KZ