  • Data: 2008-09-01 15:41:36
    Temat: Re: Karta kredytowa Millennium
    Od: Łukasz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem dziś podpisać umowę o kartę tzn. "Potwierdzenie zawarcia umowy".
    Sprawa wygląda tak (wg pracowników): jeżeli nie chce konta osobistego
    to wniosek trzeba anulować i złożyć jeszcze raz następny i czekać na
    decyzję - przynajmniej taką wersję mi przedstawiono. Jako, że konto i
    tak mam bezpłatne to zostawiłem tak jak jest (jeżeli konto się nie
    sprawdzi to zamknę je).
    Do konta będzie też ustanowiona automatyczna spłata kwoty minimalnej
    5%, ale to po pierwszym okresie rozliczeniowym też bez problemu będę
    mógł znieść (i tak będę spłacał całość z MultiBanku).

    Oprócz potwierdzenia zawarcia umowy, podpisałem jeszcze umowę o konto
    osobiste i umowę o korzystanie z kanałów bankowości elektronicznej. W
    umowie o ROR nie ma nic o wydaniu karty do konta, osobnej umowy też mi
    nie dano do podpisu więc chyba karty nie dostanę (płatna 15 zł).

    Teraz mam przyjść w piątek po odbiór i aktywację karty, a o wyłączeniu
    ubezpieczeń pamiętam.