  • Data: 2009-09-03 07:34:44
    Temat: Re: Karta kredytowa Open Finance
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-09-02 16:48, BK pisze:

    > A co w niej nietypowego? Sredni okres bezodsetkowy, wysokie
    > oprocentowanie, zadnych bonusow w stylu cashback czy program rabatowy/
    > partnerski. Jedyny "bonus" to wyplaty z bankomatow bez oplaty.

    Ale ja nie o bonusach tylko o tych nietypowych wypłatach właśnie!

    > W kazdym banku dostaniesz limit w ROR nizej oprocentowany niz ta KK,
    > zwlaszcza w takim, do ktorego wplywa wynagrodzenie.
    > Oprocentowanie tej KK to 20%, oprocentowanie limitów jest srednio o
    > 1/4 nizsze.

    Ciągle zapominasz o prowizji na starcie!

    > Dalej nie widze przewagi tej KK nad limitem ROR. Limity ROR sa nizej
    > oprocentowane i dostepnopsc srodkow jest wieksza - mozesz sobie placic
    > za rachunki przelewami, oplacac zlecenia stale, wyplacac z bankomatu
    > lub w kasie banku.

    I pewnie nigdy nie zobaczysz.

    Jaki jest najlepszy program komputerowy?

    > Sugeruje, ze sa tansze sposoby zalatwienia kasy niz wyplata z
    > bankomatu z KK. Wiele bankow daje takie mozliwosci posiadaczom ROR.

    Potrzebuję 200 zł na dwa 3 dni raz na pół roku.
    Możliwe, że będę potrzebował szybko kilku tysięcy na kilka dni.
    Znajdź mi tańszą ofertę, z góry dziękuję.
    (Załóżmy nawet, że mogę/chcę w tym celu założyć rachunek w banku X i
    przelewać tam wynagrodzenie, niech Ci będzie)

    > Wyplata gotowkowa z KK to najdrozszy pieniadz na rynku.
    [ciach]
    > Serio uwazasz, ze kredyt 20% jest "dobra oferta"? :) :) :)

    Nie czytasz i/lub nie rozumiesz co przedpiśca napisał.
    Dla mnie EOT.

    pozdr
    ~|_.