  • 1. Data: 2009-09-02 12:48:00
    Temat: Karta kredytowa Open Finance
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
    darmowymi wypłatami z bankomatu

    dla mnie super a dla was??????????

  • 2. Data: 2009-09-02 12:58:59
    Temat: Re: Karta kredytowa Open Finance
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:48:00 +0000, napisał(a):

    > Witam
    >
    > Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
    > darmowymi wypłatami z bankomatu
    >
    > dla mnie super a dla was??????????

    MarekZ chyba złożył wniosek o różową i kontakt się urwał z tego co wiem.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-02 13:01:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 2, 2:48 pm, " " <w...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
    > darmowymi wypłatami z bankomatu
    >
    > dla mnie super a dla was??????????
    >
    > --

    Darmowymi w jakim sensie?

    Bo AFIR to faktycznie za wyplate nie ma oplaty ale nie lapiesz sie w
    bezodsetkowy okres. To ja juz wole jakas karte z przelewami za 1%.

  • 4. Data: 2009-09-02 13:15:49
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-09-02 15:01, BK pisze:

    > Darmowymi w jakim sensie?
    >
    > Bo AFIR to faktycznie za wyplate nie ma oplaty ale nie lapiesz sie w
    > bezodsetkowy okres. To ja juz wole jakas karte z przelewami za 1%.

    Zależy kto czego potrzebuje (na ile dni chce pożyczyć).

    IMO karta dobra zamiast debetu w rachunku - działa identycznie
    (z dokładnością do sposobu wybrania pieniędzy - przelew<->bankomat),
    a ma niespotykaną dzisiaj na rynku debetów w rach.
    rzecz - 0% prowizji za przyznanie :)

    Procedura przyznania na razie wygląda przystępnie
    (sami się do mnie zgłosili i póki co pod względem obsługi
    / braku formalności wszystko wygląda dobrze).

  • 5. Data: 2009-09-02 13:22:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 2, 3:15 pm, ~|_ukasz <l...@a...pl>
    wrote:

    > Zależy kto czego potrzebuje (na ile dni chce pożyczyć).

    Jak ktos potrzebuje karty kredytowej do pozyczania pieniedzy i wyplat
    z bankomatow to znaczy, ze karta kredytowa niekoniecznie jest dla
    niego. To juz lepiej przyatakowac faktycznie jakis limit/kredyt
    odnawialny, ktory z zasady jest nizej oprocentowany niz KK. Tu na KK
    masz oprocentowanie ile? 20%? Gotowke mozna w bankach wykombinowac na
    duzo nizszy %.

  • 6. Data: 2009-09-02 14:08:34
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-09-02 15:22, BK pisze:

    > Jak ktos potrzebuje karty kredytowej do pozyczania pieniedzy i wyplat
    > z bankomatow to znaczy, ze karta kredytowa niekoniecznie jest dla
    > niego.

    Truizm.
    Ta karta jest zresztą nietypowa.

> [...]
    > odnawialny, ktory z zasady jest nizej oprocentowany niz KK. Tu na KK
    > masz oprocentowanie ile? 20%? Gotowke mozna w bankach wykombinowac na

    No na ile niższy, na ile %? Realnie, a nie w reklamach "oprocentowanie
    już od ...". Gdzie?

    Nigdy nie twierdziłem, że OF KIS jest dobra jako karta,
    twierdziłem, że jest dobra _dla_niektórych_ jako rachunek debetowy
    (w cytatach zostało, przeczytaj).
    Do "niektórych" np. ja się zaliczam - nie potrzebuję żyć na kredyt,
    ale może mi się zdarzyć potrzeba pożyczenia niewielkich sum
    na parę dni. Sugerujesz, że r-ek z prowizją rzędu 2% limitu
    z klauzulami typu "nie mniej niż..." będzie lepszy?
    Co więcej takiej karty można dodatkowo użyć jako krótkoterminowego
    (rzędu miesiąca) kredytu na większą sumę - cały czas będzie się opłacać
    (jednorazowo)!
    Jakby tego było mało taka karta może się dobrze uzupełniać
    przy większej sumie z kartą wspomnianą przez Ciebie z przelewami za
    1%...

    Jasne?
    Nie wierzysz? Kalkulator w rękę...

  • 7. Data: 2009-09-02 14:48:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 2, 4:08 pm, ~|_ukasz <l...@a...pl>
    wrote:

    > Truizm.
    > Ta karta jest zresztą nietypowa.

    A co w niej nietypowego? Sredni okres bezodsetkowy, wysokie
    oprocentowanie, zadnych bonusow w stylu cashback czy program rabatowy/
    partnerski. Jedyny "bonus" to wyplaty z bankomatow bez oplaty.

    > No na ile niższy, na ile %? Realnie, a nie w reklamach "oprocentowanie
    > już od ...". Gdzie?

    W kazdym banku dostaniesz limit w ROR nizej oprocentowany niz ta KK,
    zwlaszcza w takim, do ktorego wplywa wynagrodzenie.

    Oprocentowanie tej KK to 20%, oprocentowanie limitów jest srednio o
    1/4 nizsze.

    > Nigdy nie twierdziłem, że OF KIS jest dobra jako karta,
    > twierdziłem, że jest dobra _dla_niektórych_ jako rachunek debetowy
    > (w cytatach zostało, przeczytaj).

    Dalej nie widze przewagi tej KK nad limitem ROR. Limity ROR sa nizej
    oprocentowane i dostepnopsc srodkow jest wieksza - mozesz sobie placic
    za rachunki przelewami, oplacac zlecenia stale, wyplacac z bankomatu
    lub w kasie banku.

> [...]
    > na parę dni. Sugerujesz, że r-ek z prowizją rzędu 2% limitu
    > z klauzulami typu "nie mniej niż..." będzie lepszy?

    Sugeruje, ze sa tansze sposoby zalatwienia kasy niz wyplata z
    bankomatu z KK. Wiele bankow daje takie mozliwosci posiadaczom ROR.

    Wyplata gotowkowa z KK to najdrozszy pieniadz na rynku.

    > Co więcej takiej karty można dodatkowo użyć jako krótkoterminowego
    > (rzędu miesiąca) kredytu na większą sumę - cały czas będzie się opłacać
    > (jednorazowo)!

    Jak mam brac kredyt na miesiac to sie to zupelnie nie oplaca.
    Oprocentowanie 20% na miesiac to daje jakies 1,6% przez miesiac. Za 1%
    mozesz miec przelew z KK Aliora czy BZ WBK.

    W getinie mozna miec przelewy za free jak sie skoczy do oddzialu.

    Serio uwazasz, ze kredyt 20% jest "dobra oferta"? :) :) :)

    > Jakby tego było mało taka karta może się dobrze uzupełniać
    > przy większej sumie z kartą wspomnianą przez Ciebie z przelewami za
> [...]

    Zastanow sie kto tu powinien zaczac liczyc.

  • 8. Data: 2009-09-02 15:57:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > MarekZ chyba złożył wniosek o różową i kontakt się urwał z tego co wiem.

    Tak - zostałem kompletnie zignorowany - zero kontaktu.

    Może powinienem ponowić wniosek na jakąś niższą sumę, wysłałem na 80k, bo
    nigdzie nie znalazłem górnej granicy limitu w materiałach.. Ale tak czy
    inaczej widać, że raczej nie będę pierwszym posiadaczem tego dziwa na
    grupie. :)

  • 9. Data: 2009-09-02 16:03:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

[...]

    A ja tam mam karte kredytowa, ktora sluzy tylko do wyplat bankomatowych.
    Wszystkie bankomaty bez prowizji, a oprocentowanie 9,9%. Pokaz mi overdraft
    o lepszych parametrach :).

    MK

  • 10. Data: 2009-09-02 16:10:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Wrz, 18:03, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Wszystkie bankomaty bez prowizji, a oprocentowanie 9,9%. Pokaz mi overdraft

    Nie no cool jak wyrwiesz karte na takich warunkach to zupelnie inna
    sprawa. To jest wlasnie jakas nietypowa oferta, z ktorej warto
    skorzystac.

    A nie kredyt w karcie Open, ktory ma orocentowanie w wysokosci 20%. To
    zaden "bonus" :)