  • Data: 2007-01-24 12:38:34
    Temat: Re: Karta kredytowa a debetowka
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:ep7hqu$kjp$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Tez borykalem sie z tym problemem - ale w odpowiedziach na Twoj post
    > znalazlem calkiem sensowne odpowiedzi o zaletach KK dla ludzi, ktorzy,
    > prowadzac taki, a nie inny tryb zycia, umiejetnie z niej korzystaja.
    > Sam przez rok mialem KK w BPH (dawali za darmo, to wzialem na
    > sprobowanie).
    > Po roku okazalo sie, ze jedynym profitem z posiadania KK bylo ok. 5zl
    > znizki w jakims sklepie, w ktorym nia zaplacilem.

    Natchnąłeś mnie na odpowiedzenie do czego mogłaby być potrzebna KK. :)
    Będę prawdopopdobnie brał kredyt hipoteczny w BPH i dowiedziałem się że
    jak wezmę ich KK to prowizja za udzielenie kredytu hipotecznego z 2400zł
    zmniejszy mi się do 1200 zł więc ja, zagorzały wróg KK, raczej ją wezmę...
    na okres obowiązkowy czyli rok lub 2.

    --
    pozdrawiam
    P.