    From: "tomek." <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa a kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 11 Aug 2005 10:00:57 +0200

    Użytkownik "Konrad" napisal:

    > a wiesz moze w jaki sposob wplywa moj limit KK na zdolnosc kredytowa
    > zalozmy ze mam 10k limitu na KK, o ile obnizy to moja zdolnosc kredytowa ?

    do zbadania Twojej zdolnosci kredytowej potrzeba znacznie wiecej
    informacji, - poza tą o posiadaniu KK. Przede wszystkim wysokosc
    udokumentowanych dochodów. I teraz jesli posiadasz inne kredyty, pozyczki,
    limit debetowy, spłacasz jakies raty, posiadasz samochód, dziecko ...
    wszystko to relatywnie zmniejsza Twoją zdolnosc kredytowa. Polecam jakis
    kalkulator (Expander, mBank, bph..) jest ich na sieci pelno i mozna na ich
    podstawie zobaczyc jak zmienia sie zdolnosc kredytowa...

    pozdro
    tomek.