  • Data: 2007-02-21 13:47:16
    Temat: Re: Karta kredytowa citi - bezpieczeństwo
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie. To znaczy, że można CIę obciążyć za zakupy. A oprócz tego
    > postanowienia Visa Int. mówią, że takie transakcje sa dokonywane na
    > ryzyko sprzedawcy.
    > Innymi słowy, co przepraktykowałem, jesli pojawi się lewe obciążenie,
    > to skłądasz reklamację, pieniądze w ciągu kilkunastu minut wracają na
    > konto, a bank robi chargeback.
    > Sprzedawca zas może dochodzić należności.

    Jak reklamowalem takie obciazenie "stomatolog" x2 na rozne kwoty (jedna
    prawdziwa) pieniadze wrocily na karte citi od reki po telefonie, a
    rozpatrzenie pozytywne reklamacji dostalem PO ROKU jak juz zapomnialem o
    temacie. Przy okazji jak kupowalem rower
    w Czechach to tuz po wyjsciu ze sklepu mialem telefon z Citi czy "ja
    jestem swiadomo tego co zrobilem" hehe no no widac jakis triggerek na
    2kzl ustawiony w moim przypadku.