    From: "szaman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Karta kredytowa" dla Paypal i eBay
    Date: 23 Apr 2006 02:37:36 -0700

    Zgodnie z informacjami na stronie BZ WBK na taka karte moge sie zalapac
    (Visa Classic).
    Pytanie czy przyjma ja serwisy jak w temacie?

    Ostatnio jak bylem w banku panienka z okienka nie bardzo wiedziala co
    to jest PayPal.
    Wole sie zatem tu dowiedziec.

    Po za tym czy ktos moze wie jaki jest koszt wydania tej karty? Na
    stronach WBK
    niestety nie podaja tej informacji (sa tylko dokladne cenniki nt. visa
    electron i innych podobnych). Moze to ja nie potrafie ich znalezc?
    Pisza np. cos o ekspresowym wydaniu karty
    co pewno zwieksza koszty, tylko jakie te koszty w ogole sa?

    Chetnie poznalbym ceny zanim sie do nich wybiore.

    Szaman
    http://szaman.eu/