  • Data: 2011-11-02 16:04:32
    Temat: Re: Karta kredytowa i debetowa w jednym. W Inteligo.
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-02 13:55, Krystek wrote:
    > Inteligo reklamuje nową funkcjonalność swojej karty płatniczej: może być
    > używana jako kredytowa i debetowa -
    > <http://inteligo.pl/menu/karty/karty-kredytowe/karta
    -kredytowa-inteligo-visa-paywave/>

    Już chciałem pisać że idealne rozwiązanie, a tu takie coś po wczytaniu się:

    Połączenie karty kredytowej i debetowej Karta-kredytowa
    - w bankomatach wypłacasz z rachunku indywidualnego, a za zakupy
    płacisz, wykorzystując kredyt

    Wypłata gotówki w kraju (ATM)
    Każda transakcja
    3% nie mniej niż 7

    Po..bało psa i bude? W bankomatach wypłacam za min. 7zł? A karta 50zł na
    rok?

    P.