  • Data: 2008-04-21 22:01:03
    Temat: Re: Karta kredytowa+najlepszy system zbierania punktow.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest jeszcze myjnia za 10 zl :) Co do zasady to jednak sie zgadzam, ze
    > najlepszy program to PayBack. Ja czasem cos kupie na Allegro (placac przez
    > Platnosci Allegro przy uzyciu KK), sporadycznie sprzedaje, a i tak tych
    > punktow zbiera mi sie sporo i wymieniam je na doladowania pre-paid, ktore
    > pozniej sprzedaje albo komus oddaje.

    no wlasnie dzisiaj taką myjnię (program srebrny za 10 zl) nabylem...niestety
    mam tylko 48h na umycie auta,
    moze jakos rano dam rade...
    kiedys byla jeszcza kawa gratis? nadal jest?

    > Tym niemniej KK Citi umozliwia wlasnie bezplatne przelewy, na ktorych
    > mozna sobie calkiem sporo punktow nabic. No i sama KK Citi jako KK jest
    > lepsza niz ta BZ WBK.
    >

    > --
    > Mithos

    bezplatne przelewy tak, ale ponoc nie ma juz za nie punktow, poza tym kk
    Citi nie jest dla mnie lepsza od tej z BZWBK...
    wybieram sie za granice i citek zostaje w domu, a MC z BZWBK jedzie ze mną
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS