  • Data: 2011-08-25 12:37:07
    Temat: Re: Karta kredytowa z Cash back
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maruda" j34jij$f3$...@n...onet.pl

    > No i najważniejszy zysk -
    > 'Wielki Brat' po jednym kliknięciu wie o użytkowniku i jego rodzinie
    niemal-wszystko, zna jego upodobania, weekendowe trasy,
    > ciągoty (np do alkoholu), sposób i miejsca spędzania czasu itd.
    > I o to chodzi!

    Wielki brat (PeKaO) i bez kart poznał moje upodobania -- każdy pracownik (poza
    sprzątaczkami?) miał dostęp do kont szanownych klientów. O tym, że ja wlewałem
    co miesiąc fajf tałzen, a czasami dwa razy po fajf tałzen (pod koniec XX wieku
    to całkiem sporo jak na regularne wpłaty, nie zaś sporadyczne) do PeKaO -- ten
    brat dowiedział się i uznał, że jednak za mało mu daję. :)

    Być może stąd bierze się niechęć JKaczyńskiego do konta w banku -- wie ów
    człowiek o tym, że obrót na koncie bankowym jest monitorowany przez Kościół...

    -=-

    Wiesz, dlaczego ja nie kryję się? Dlaczego piszę o tym, dokąd jeżdżę i kiedy?
    Bo dzięki temu nie jestem inwigilowany, :) a jeśli zechcę coś ukryć -- po
    prostu o tym nie napiszę. :) Plotkarze i tak wszystko wiedzą, donoszą,
    wyciągają wnioski... Niech więc wiedzą o mnie to, co ja :) chcę, aby
    o mnie wiedzieli. :) [po zmianie samochodu, musiałem jakoś się odznaczać
    od innych -- wyjąłem więc zagłówek z tyłu, aby mi nie pokiereszowano :)
    samochodu znacznikami ;) typu pognieciony błotnik; znajomy nie zamykał
    samochodu, aby mu szyb nie tłukli; łatwiej samochód zamknąć raz na jakiś
    czas niż wstawiać szyby i łatwiej wstawić zagłówek niż reperować błotnik...]

    Kto Ci broni pobrania szmalu w jednym miejscu i wydania w innym, zakazanym ;)
    czy jakoś chronionym? Na co dzień płacisz kartami, raz na jakiś czas, gdy
    się kryjesz -- wydajesz gotówką pobraną w miejscu jawnym. ;)

    [początkujący... toż jadąc gdzieś, człowiek powinien zapobiegać wypływowi
    pieniędzy!!! po co wzbogacać ludność tambylczą, obcą?!?! -- która później
    dniami i nocami modli się, prosząc Boga o powrót nieszczęśnika... każdy
    mądry podróżnik ;) wie o tym, że nie wolno nigdzie poza ,,domem'' niczego
    kupować, a jeśli już -- tylko na stacjach benzynowych i w hipergaleriach
    handlowych... wspierać trzeba ,,swoich'', nie obcych... no.. chyba, że ci
    obcy mają korzystne, niskie ceny; Francuzi jadąc (co rok!) w lipcu do
    Augustowa, nie płacą (poza nielicznymi wyjątkami) na miejscu ani za
    hotele, ani za jedzenie, ani nawet za paliwo do swoich ślizgaczy!!!
    zostawiają smród, brud i niesmak w mieście produkującym papierosy...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'