  • Data: 2010-01-16 10:45:51
    Temat: Re: Karta kredytowa z darmowymi wypłatami
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.01.10 09:09, xbartx pisze:

    > I rozumiem, że w aledrogo takie naiwniaki same i nikt tego nie monitoruje
    > i się nie pokapuje?

    Nie jestem kombinatorem i nie potrzebuję tego testować, bo ze swojej
    karty mam przelew za free.

    A czy monitorują? Trzeba znaleźć chętnego do testów. :)
    Ale nie sądzę. Zobacz w jaki sposób są sprzedawane bilety.
    Cena musi być równa cenie nominalnej. I jest. Ale pakowanie i wysyłka
    kosztują po kilkaset PLN. I allegro jakoś nie likwiduje tych aukcji.

    --
    Pete