  • Data: 2003-04-23 12:21:30
    Temat: Re: Karta na wakacje w Europie
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dlatego mnie nie interesuje uboga oferta polskich bankow ale pytam o
    > mozliwosci wyrobienia sobie takiej karty za granica. Moze byc zwykle
    Maestro
    > do konta w Euro.

    moze finska nordea?
    VE za darmo (rozliczana w eur), bankomaty w calej skandynawii za darmo,
    pelen dostep przez www, dla studentow prowadzenie za darmo, normalna vise
    lub master carda mozna dostac po 3 miechac prowadzenia konta , min. limit na
    vise 800 eur, na mastera 1000 eur.
    korzystam z tego konta i kart prawie rok i wszystko okej bez zadnych pulapek
    ( aha konto mozna otworzyc elektronicznie, przefaksowujac ksero paszportu i
    takie tam)
    pzdr
    kuba