eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta płatnicza do konta w Santander Bank PolskaRe: Karta płatnicza do konta w Santander Bank Polska
  • Data: 2023-11-21 15:00:25
    Temat: Re: Karta płatnicza do konta w Santander Bank Polska
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2023-11-20 o 09:06, Dawid Rutkowski pisze:
    > niedziela, 19 listopada 2023 o 22:25:18 UTC+1 Krystek napisał(a):
    >> Hej. Pytanie podstawowe: jakiego operatora płatności (VISA / MasterCard)
    >> karty wydaje do rachunków indywidualnych Santander w Polsce? I którą -
    >> według Was - warto wybrać w Santanderze: VISĘ, czy MasterCarda? Chodzi o
    >> karty debetowe. Mam starszą sąsiadkę z epoki kamienia łupanego, która ma
    >> konto w Santanderze, ale nie ma karty.
    >>
    >> Ma za to telefon komórkowy z ofertą pre-paid, który co miesiąc
    >> doładowuje w sklepach typu Żabka kodami na rożne kwoty. Tych kwot za
    >> doładowania w miesiącu uzbiera się tyle, że taniej wyjdzie wziąć jakąś
    >> ofertę typu nju mobile z subskrypcją - założyć konto na stronie
    >> internetowej, podpiąć numer telefonu i do niego kartę płatniczą, by co
    >> miesiąc obciążało konto.
    >>
    >> I tu się rodzi drugie pytanie: jako, że dostępu do swojego konta przez
    >> Internet również nie ma to w jaki sposób będzie mogła aktywować kartę
    >> debetową (jeśli już takową zamówi w banku i ją otrzyma), by mogła nią
    >> dokonywać płatności przez Internet? Karta ma służyć tylko do pobierania
    >> płatności przez operatora GSM za jakąś ofertę planu telefonicznego, by
    >> mogła dzwonić bez limitu w PL i mieć Internet poza domem (ma dzieci za
    >> granicą, dzwoni do nich przez WhatsApp i dziwi się, że po kilku dniach
    >> ma 0 złotych na koncie pre-paid, gdy ona przecież nigdzie nie dzwoniła
    >> telefonem, a jedynie WhatsApp-em).
    >
    > A jakiego typu konto sąsiadka ma w santanderze?
    > Bo od tego zależą opłaty za kartę - i może się okaać,
    > że w sumie będzie drożej (chyba że ją nauczysz kartą płacić).

    Nie wiem jakie ma konto. Patrzyłem w cennik - coś 9 zł opłaty za kartę,
    gdy nie ma nią obrotu na 300 zł. Na razie akcję "Pójdzie Pani do banku i
    zamówi kartę do konta" odwołałem. Nauczyć ją korzystania z karty nie
    nauczę. Nie ma karty do tej pory i nie chce z niej korzystać.

    > Co do samych kart - wydają i visa i mc,
    > w PL bez różnicy.
    > Kartę można aktywować w bankomacie santandera, PIN dostajesz do łapy
    > w oddziale zamawiając kartę (lub opcja przysłania pocztą).
    > Oczywiiście przy wizycie w celu zamówienia karty można
    > też aktywować dostęp przez net - telefon ma, a to najważniejsze.

    Telefon ma, ale co najwyżej SMS-y może odbierać. Aplikacji bankowej nie
    ma i mieć nie będzie.

    > Ostatnia sprawa to sensowność pozostania przy karcie.
    > Abo kosztują teraz 25zł - przykład z plusha, inni
    > podobnie (nju prawie na pewno), vectra nawet
    > jeszcze o 5zł tańsza - rozmowy, smsy bez limitu i min. 10GB
    > netu. Wiec pytanie, ile sąsiadka zużywa - ale na kartę to mega
    > szybko jej zeżre, więc pewnie te 10GB styknie,
    > szczególnie jeśli ma w domu wifi (i ma włączone w telefonie ;)

    WiFi w domu nie ma, bo nie ma w mieszkaniu Internetu. Do tej pory gadała
    z krewnymi i znajomymi przez WhatsApp korzystając z transferu danych
    komórkowych w smartfonie. Dodałem jej tymczasowo WiFi od siebie, ale
    niedługo będę zmieniał router - muszę inny przekonfigurować, z
    zewnętrznymi antenami i wydzielić dla niej osobną sieć WiFi, bez dostępu
    do LAN-u.

    > W plushu 15GB/mc netu za 25zł/mc bez umowy,
    > z umową na 2 lata 20GB/mc.
    > Umowę zawierasz przez telefon, 2 dni później przyjeżdża
    > kurier z kartą sim. Przeniesienie numeru z abo miesiąc,
    > z karty podobno od ręki.
    > Jest też darmowy "social free", ale nie wiem, czy obejmuje whatsapp.

    Pete mi wrzucił w odpowiedzi tę ofertę z Plusha. Sprawdziłem i w
    pakiecie "social media" zawiera się również WhatsApp. Problem jest w
    tym, że wszelkie oferty zawierane przez telefon, a potem obsługiwane
    przez Internet to jest temat nie do przejścia. Coś się zjeb^H^H^psuje i
    nie będzie wiedziała co i jak. A niestety, w salonach tych tańszych
    ofert nie mają - chcesz mieć obsługę w salonie? Płać więcej za usługę.

    Teraz jeszcze patrzę na tę ofertę telefoniczną TVK VECTRA. Jest salon -
    biuro obsługi klienta VECTRA, gdzie można podpisać umowę, umowę też
    można na czas nieokreślony zawrzeć. Jeszcze żeby dało się płacić
    bezobsługowo - poleceniem zapłaty / obciążeniem rachunku to już w ogóle
    było świetnie...

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1